mandag 24. januar 2011

Fjällfarmens Amie! :)

Hei alle sammen,

I helgen har vi vært på tur hele familien til Dalarna i Sverige, nærmere bestemt til Fjällfarmens kennel.

Der fikk vi hilse på den nye lillesøsteren min! Dvs. de andre fikk hilse, men jeg må vente til hun kommer hit om ca 2 uker! Men jeg får bare stole på at mamma og pappa fikser dette på egen hånd, og har valgt en god liten søster til meg. Det tror jeg at de har :)



























Hun hadde allerede fått navn og heter Fjällfarmens Amie (uttales uten e og med trykk på i :), og er en nydelig liten domino frøken i grått og litt gyldne farger.

Ifølge mamma er hun en tøff liten jente med stor utforskertrang. Det kan være godt med litt "guts" i dette huset med de to små trollene som lusker rundt Her og koser "litt hardt" innimellom.....:) Mamma fortalte at også Sofia og Emilie syntes hun var fin!

Winnie og Ola var utrolig hyggelige, og vi ble tatt godt imot hele gjengen. Winnie lurte på å inngå en "byttehandel" med tvillingene for en valp eller to..... men hun vet nok ikke helt hva hun da hadde begitt seg inn på da.... :) Det er vel best de blir hos oss, de er jo stort sett veldig greie med meg. Og prøver de seg på noe annet så kommer mamma og pappa og hjelper meg :)


I ettermidddag har jeg og pappa gått lang tur på ca 2 timer så nå ligger vi begge foran peisen og koser oss og slapper av :)
Imorgen skal jeg være med mamma på kurs igjen. Da treffer jeg kanskje Kavring! Det gleder jeg meg til :)


Fortsettelse følger.....:)


Voff fra Wilma (STOREsøster :))

9 kommentarer:

  1. Oj, oj, Wilma. Nå får du er rampunge i huset snart. Da får du nok å gjøre, hihi......

    Men for oss blir det spennende å se. Hun er jo utrolig vakker og med et flott navn som passer henner perfekt. :))))

    SvarSlett
  2. Trøste og bære - ho var vel nydelig :o))))

    SvarSlett
  3. Sånn ei lita vakker Amie dere får i hus om litt:o)))
    Det er så gøy, det er fler og fler som får valp nummer to nå fortiden, ekstra stas å følge med de små:o)

    SvarSlett
  4. For en skjønn liten søster du får Wilma!!! Jeg gleder meg skikkelig til å lese mer om dette altså, da kan jeg kanskje lære litt?!

    SvarSlett
  5. Nei, så søt ei lita jente! Og hun ligner veldig på vår Warja! Og de er vel halvsøstre gjennom Lupsus'en om jeg husker rett? Håper vi treffes, dere bor jo ikke så langt unna!

    SvarSlett
  6. Charlie & Nina: ja her blir det nok full fart en stund fremover....med to tobente små og en firbeint en..... :)

    Vi synes alle hun ser helt "bedårende" ut :) Hun er virkelig nydelig. Men vi vet godt at skinnet bedrar lite grann. Tror nok det bor et lite troll inni englefjeset...:)

    Gry og Milli: ja dere kan forhåpentligvis lære av våre feil...som helt sikkert kommer :) Vi skal prøve å være flinke med bloggingen...:) Så innmari koselig at dere skal få en liten fjelldronningen jente. Det blir jo supert! Og morro at vi er flere med to firbeinte damer i huset :)

    Ragnhild: ja hun ligner kanskje en del på Warja. Og ja, de er jo halvsøstre. Og blir hun seende ut som Warja blir vi lykkelige! Warja er jo bare vakker!
    Ja det hadde vært koselig å møtes en gang. Vi får ta det når dere er "ferdige" med å passe valper kanskje? :)

    SvarSlett
  7. Sukk... Hun var jo bare vakker fra ende til annen!

    SvarSlett
  8. Sett kullbroren hennes som har flyttet til Norge? De har blogg:

    http://pilaris.net/blogg/

    SvarSlett
  9. Hei Christian,

    Det er ikke same kull Molly (Amie) er fra. De har samme far, men mamman til Molly er Jessie, og mamman til Nairo er Tiarah. Men de ble født samme sted med en ukes mellomrom da :)

    SvarSlett