fredag 7. januar 2011

Det blir ikke valp etter Lova og Daarma, men det BLIR VALP! Snart!

Hei alle sammen,

Det viste seg dessverre at parringen mellom Fidelis Lova og Tiilitehtaan Daarma ikke ble vellykket, så da ble det ikke valp etter Lova denne gangen.

Men heldigvis fikk vi tilbud fra Winnie om en av tispevalpene til Jessie, en annen kjempefin tispe fra Fjellfarmens Kennel. Pappa'n til valpene er Fidelis Homo Homini Lupus (en flott fyr! :))

Hun fikk 3 tisper og 2 hanner 7.desember, og en av disse tispevalpene skal hjem til oss i begynnelsen av februar! :):) Vi vet ikke hvilken enda, men skal over og besøke Winnie og hundene om 2 uker. Det er en kaffe/gull domino, og to mørke tisper; en med ganske store lyse tegningen, og en mørkere med mye brunt. Vi gleder oss masse!!



Her kommer noen bilder:
(jeg har tyvlånt noen fra Fjellfarmens hjemmeside, håper det er ok) De som vil se mer (bl.a. bilder av valpene) kan se her: http://www.fjellfarmen.se/ under "planerade og fødda kullar"
Nydelige Jessie:


















Og her kommer Lupus:

Marianne & Wilma

7 kommentarer:

  1. Så gøy! Lupsus er faren til vår Warja. Jeg husker Jessie fra i mars da vi var på Fjällfarmen, en blid og vennlig ungjente da. Homohominilupus er en veldig flott kar, og han har flere barn i Norge! Hils Camilla! Jeg har ikke fått trent på onsdagene dene høsten, men håper å komme tilbake om ikke altfor lenge!

    SvarSlett
  2. Ja, og så må du selvfølgelig hilse masse til Winnie og Ola!

    SvarSlett
  3. Åh, så moro det blir med en lillesøster i huset Wilma!!! Du kommer til å storkose deg som storesøster tror jeg:o)

    Vi gleder oss til å lese mer om dette!

    SvarSlett
  4. 2 hunder, ja det MÅ man ha!! Lykke til med ventingen!!

    SvarSlett
  5. Så hyggelig at det uansett blir valp, så ut som det blir vakre valper ut i fra foreldrene da:)

    Tenker dere gleder dere, er jo ikke så lenge til heller! kos dere i siste ventetiden:)

    SvarSlett
  6. Dette blir spennende!!! Og det er jo nesten februar allerede! (syns jeg,da... tida går kanskje litt saktere for dere ;)

    SvarSlett
  7. Hei WIlma.
    Så gøy at du skal få en liten 4-bent søster. Du har jo allerede 2 2-bente. Så nå blir det likt....
    Mamma sier hun er i tenkeboksen, om vi skal få en liten søster også. Jeg liker ikke helt den tanken, men jeg har vel ikke mye jeg skulle sagt. Jeg mener nå det holder med en lille søster. Har mer enn nok med å forholde meg til henne. Vi får se hva mutter'n bestemmer seg for.
    Håper vi kan treffes snart. Det er jo så lenge siden. Kanskje du kan komme hit til gamle trakter og gå en tur sammen med oss... Du får spørre mamma'n din. Og evt. be henne ringe mutter'n.
    Vi snakkes. (Mille hilser også).

    SvarSlett