tirsdag 23. november 2010

Dogs4all?

Hei igjen,

På lørdag skal mamma jobbe på Lillestrøm på Dogs4all for Follo Brukshundklubb. Men jeg får ikke være med! Har dere hørt sånt tull? Her skal mamma liksom jobbe på en HUNDEUTSTILLING hele dagen og så må JEG (hunden!) være hjemme sammen med pappa, Sofia og Emilie? Det er det rareste jeg har hørt......
Om ikke annet så kunne hun vel tatt meg med og så kunne jeg stått og representert rasen på standen til Lapphundklubben..... jeg er jo en ypperlig representant for rasen! :) Eller så kunne jeg vært med og passet på en av de standene som har hundegodter....Det kunne blitt fint det... :)
Men mamma sier at de har nok allerede fine hunder som skal stå på standen til Lapphundklubben, og at hun skal ta en tur innom for å hilse på.
Nå er ikke jeg sånn veldig glad i utstilling hvis jeg må stå mye stille og vente og sånn, da er det kanskje like greit å være hjemme sammen med pappa hvor jeg kan gjøre som jeg vil! (sånn mer eller mindre da....:).
Hvis det er noen andre som skal på Lillestrøm så treffer dere kanskje mamma?

Ellers driver jeg og mamma på og småtrener litt om dagen. Hun går nemlig på sånt kurs! Og skal bli hundeinstruktør. Og da må hun liksom øve litt på meg da vet du....Og jeg jatter med jeg! Er det utsikter til godbiter så gjør jeg nesten hva det skal være :). hun sier det er veldig mye hun må lese på, men det kan da ikke være så vanskelig? Vi får se hvordan det går, hun har ihvertfall en villig prøve"kanin" :).


Snakkes igjen snart!


Voff fra Wilma :)

4 kommentarer:

  1. Mamma'n din er kjempeflink Wilma, som er der! Jeg var der i fjor, og det var seriøst myyyyyye venting. jeg tror at du har det mye bedre hjemme altså. Helt sant:o)

    SvarSlett
  2. Hei Wilma.
    En liten hilsen fra Kalbakken, fra Ebita, Mille og mamma'n. Savner dere masse. Kjedelig ute i bakhagen når du ikke er her for å leke.
    Mamma skal også jobbe på Dogs4All. Vi får heller ikke være med, vi må være hos bestepappa. Mamma sier det er best at vi er der, og det tror jeg på. Det er så mange hunder og mennesker at jeg tror vi ville blitt tråkket på. Mamma sier det kommer over 6500 hunder dit og hvem vet hvor mange 2-bente. Da er det nok bedre og være hos bestepappa og kose oss i sofaen der. Du får be mamma's din kommer innom NKK standen og hilse på mamma.

    Voff voff fra Ebita

    SvarSlett
  3. Hei Wilma!
    Tror du skal være glad du slipper å bli med til Lillestrøm! Har nettopp lest at flere lapper har fått både kennelhoste og lus etter å ha vært på utstilling i Kongsberg nå nylig :/
    Sjekk mor di GRUNDIG når ho kommer hjem igjen. Det kan være lurt å la henne stå ute på trappa ei stund før ho slipper inn i varmen igjen...

    Men ho er veldig flink,da ;o)

    SvarSlett
  4. Hei Milli!Så fint å høre fra deg :)
    Det var nok like greit at jeg slappet av hjemme ja, for det blir såååå kjeeeeeedelig med mye venting!

    Hei Ebita og Mille! Det var koselig å høre fra dere! Jeg savner dere også masse! Det er ingen som dere her på Sørumsand! :) Jeg har blitt kjent med noen andre hunder, men ingen så morsomme som dere! Jeg hørte at mamma'ene våre så vidt fikk sagt hei på Lillestrøm, men vi må få dem sammen på en førjulstur, ikke sant? :)

    Hei Nalle!
    Takk for tipset! Hun ble sjekka ordentlig grundig når hun kom hjem igjen!! Jeg prøvde å få pappa til å spyle henne ned før hun kom inn, men han har jo så vanskelig for å forstå noen ganger så hun slapp rett inn! Men jeg tok ansvar og tok en grundig snuse-runde, og jeg tror det gikk bra! Jeg er ihvertfall frisk foreløpig!

    SvarSlett