fredag 2. april 2010

Vind, litt sol, mer vind og regn......

Dette var været i løpet av de 1,5 timene vi var ute idag. Men vi hadde en fin tur allikevel! :) Først så traff vi venninnene mine Ebita og Mille, og så fikk vi en godbit av mamma'n deres Elisabeth.


















Sitter vi ikke pent? :) (hva gjør man vel ikke for en godbit....)

Etterpå gikk vi en fin tur, selv om sola fort forsvant og det ble ganske så kaldt! Blåste skikkelig surt! Ikkeno' problem for meg, men mamma ble litt kald.
























Verdens vakreste...... :) med støvelen sin...:)


Og mamma fant årets første hestehov og ble så fornøyd så... :)














Må forresten fortelle at mamma synes jeg er litt vel morgentrøtt og lat om dagen. Normalt er jeg ute med pappa ca kl 0700 hver morgen, men etter jeg har hatt løpetid blir jeg ofte litt dorsk og lat i en periode.
Mamma står vanligvis opp ca kl 0600 om morgenen, for da våkner småsøstrene mine (Emilie og Sofia). Men siden det er påskefri, så tok pappa over ca kl 0800 igår morges, så mamma kunne gå og legge seg litt til. Det syntes jeg var en veldig god idé, og ble med inn i senga.
Etter et par timer begynte pappa å lure da han ikke hadde sett noe til en liten snute som ville ut og tisse litt, men der lå jeg i senga inntil mamma og koste meg og hadde ingen planer om å stå opp enda....:) De måtte nærmest dra meg ut av senga for å gå en tur ut.
Men en liten hund må jo benytte seg av de anledninger som byr seg. Er det påskefri, så er det påskefri, ikke sant? :)


Vi snakkes!


Fortsatt GOD PÅSKE TIL ALLE :)

2 kommentarer:

  1. Det var vel en fin langfredag :o) Alltid koselig å finne årets første hestehov! Vi har den tilgode, men skal nok ta bilde av den første vi ser.
    Tenk når du kan springe i blomstereng igjen, Wilma... Håper det går bedre med foten din!
    Hils familien din!
    Nuss fra Nalle til verdens vakreste ;o)

    SvarSlett
  2. Hei vennen.
    Det var kjempekoslig å møte deg i dag. Vi hadde akkurat gått en lang tur på langt over en time når vi møtte deg, så vi orket ikke gå en runde til sammen med deg. Men det er jo flott at mammane våres avtalte en tur 2.påskedag. Det gleder vi oss til.
    Så fin blomst dere fant på turen deres, den så ikke vi, men vi fant noen døde mus som vi hadde veldig lyst til å smake på, men da ble mamma veldig morsk i stemmen sin, skjønner ikke helt det, vi er jo kjøttspisere og mus erjo kjøtt...... Vel vi får prøve på neste tur.....
    Sees 2. påskedag.

    SvarSlett