tirsdag 12. mai 2009

Wilma med venner og vårblomster :)


Hei igjen,
igår fikk vi en kjempetur i vårvær, og mamma hadde med seg kameraet sitt. Dermed måtte jeg posere litt i ny og ne, når hun ikke snublet rundt i gresset og tok bilder av blomster....? Hun sier de er så fiiiiine, men jeg synes ikke de smaker så godt jeg da.... :)
















Her er noen eksempler:












Etter turen møtte vi Ebita og Mille og da fikk vi leke litt i bakhagen. Plutselig dukket Sinus (en Jack Russell terrier vi kjenner) også opp, det var veldig morsomt! Han pleier å ha med seg ballen sin, og så prøver jeg å stjele den fra han. :) Vi løper og løper, og når jeg ikke klarer å ta han igjen så bjeffer jeg litt! :)




3 kommentarer:

  1. Dere har vel tatt dere ei pause ifra rally'n nå da ;o) Bra at det finns noen å leike med!

    Løvetann og tulipaner har vi i hagen vår... Villjordbæra blomstrer ikke enda, men det er like før. Heggen blomstrer, og den er det MYE av rundt oss! Det dufter så søtt og godt om kvelden og natta :o)

    SvarSlett
  2. Hei
    En liten kommentar fra meg og ;-)
    Velkommen til Bloglandia! Alltid morsomt med flere Lapper som blogger. Det skal bli morsomt å følge med på denne bloggen.

    Flotte bilder :-)

    Gratulere så mye med kommende familieforøkelse :)
    Tove

    SvarSlett
  3. Hei!
    Neida ingen pause i rally'n enda. Vi klarer nok et par uker til på kurs, selv om mor ikke er noen "racer" for tiden.... :)

    Jeg misunner dere med egen hage. Foreløpig har jeg bare verandaen min (som begynner å blir forholdsvis overlesset med blomster... :)). Men jeg får nok hage engang jeg også. Og så har jeg hage på hytta da, der kan jeg boltre meg! :)

    SvarSlett