fredag 26. mars 2010

Vi skal flytte! :)

Hei igjen alle sammen,
Jeg har glemt å fortelle at vi snart skal flytte! Mamma og pappa har kjøpt et hus på Sørumsand
så nå skal vi flytte på landet sånn at jeg får masse tumleplass! :)
Jeg gleder meg veldig til det, for mamma har fortalt at vi får ca. to mål tomt som jeg kan løpe rundt på! Jeg vet ikke helt hva et mål er, men det høres stort ut! :) Det første de skal gjøre er å sette opp nytt gjerde rundt hele tomta!

Da kan jeg grave ned tyggebeina mine rundt omkring i hele hagen sånn som jeg gjør på hytta. Det blir morro! Og så kan jeg løpe rundt og være sjef innenfor gjerdet. Det liker jeg, hehe :)
1.juni bærer det avsted til Sørum kommune. Det blir spennende! Jeg har dessuten venner der allerede! Der bor nemlig Amanda (Yorkshire terrier), Clara (Kinesisk nakenhund) og Doris (Kinesisk nakenhund)!
Og jeg får sikkert flere venner etterhvert!
Mamma sier også at jeg kanskje skal få et valpekull til høsten, vi får se...... :) Hvis jeg får det så skal vi vist beholde en av valpene, så da blir vi to firbeinte i familien (eller egentlig fire, for Emilie og Sofia er også på vei til å bli firbeinte :)).
Ha det fint så lenge, snakkes!
Voff fra Wilma :)
Her er et bilde fra hagen på hytta i fjor, her har jeg det fint :)

4 kommentarer:

  1. Næmen det blir jo nesten i nabolaget det :-) Vel - veldig relativt da... Men det høres flott ut. Velkommen til Romerike :-)

    SvarSlett
  2. Så flott da Wilma..To mål er masse plass å løpe på!!
    Og mange venner får du nok, så søt som du er!

    SvarSlett
  3. Takk takk :)
    Håper det blir mange nye venner!
    Og kanskje det kan bli et lapphundtreff på Romerike en gang da? :)

    SvarSlett
  4. Å Wilma, det blir topp! Nalle har også ett par mål å passe på, det er en viktig jobb, det ;o)
    (han ligger stort sett i ro på ett oversiktelig sted..lat som han er)

    Vi kommer ;o)

    SvarSlett