mandag 8. juni 2009

2 ÅR!



Heisann, her jeg igjen :)
På lørdag hadde jeg bursdag og ble hele 2 år! Mamma sier at hun ikke skjønner hvor tiden har blitt av. Det var jo ikke lenge siden mamma og pappa kom og hentet meg i Sverige sier hun, og jeg var bare 8 uker og verdens vakreste!

Men det er jeg jo fremdeles! :) Jeg blir bare finere og finere sier pappa og mamma!

På lørdag var pappa borte, så det var bare mamma og meg! Det ble mange godbiter i løpet av dagen :) Til middag fikk jeg først laks og ris blanda inn i tørrforet mitt, og til dessert fikk jeg en laksefilet med 2 lys i , osteskiver, og litt godis :) Det smakte fortreffelig! Jeg er så glad i fisk nemlig! Også fikk jeg en ny ball!


Ellers er det litt mye bråk her om dagen. Mamma og pappa holder på å banke, sage, pusse, male og sy på det lille soverommet hele dagen. Mamma sier hun må bli ferdig...? Jeg vet ikke helt hva de driver med, men jeg skjønner det vel etterhvert kanskje? Håper de er ferdige snart, så jeg får sove igjen!

Til fredag begynner vi ferien vår, og da skal vi på hytta! Det gleder jeg meg til. Vi skal til og med få besøk av bestevenninnene mine Ebita og Mille sammen med mamma'n deres Elisabeth. Det blir sikkert kjempemorro! Da skal jeg vise dem rundt på hyttetomta, og vise dem alle de gode stedene å grave og sånn. Kanskje leker vi litt med fotballen min også, det er kjempegøy!

Her kan du se hvor morro det var sist vi var på hytta:

Vi snakkes!

Voff fra Wilma :)

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2 års dagen din Wilma!
    Det var jammen litt av en meny på den store dagen. Og rosa fisk, rosa lys og rosa ball, selvfølgelig, til ei flott prinsesse som du :o)

    Håper ikke ballen har stikki av fra hytta til du kommer igjen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, Willma!
    Skal si det skjer store saker hos dere snart. Det spørs om du får sove da. Men kjempefin ball du har fått.

    Kos deg på hytta i ferien!!

    SvarSlett
  3. Gratulere masse med 2 års dagen Wilma!! Lekker bursdagskake! Sånn vil jeg også ha når jeg fyller år. Er bare 6mnd enå. Stoor bursdags klem fra Roxie

    SvarSlett
  4. Grattis Wilma!
    Bra att din mamma och pappa förstår hur man ska fira en vovves födelsedag! :-)
    Kramar från Isac & Aiko
    (2 finska lappepojkar från Sverige inte så långt från där du föddes).

    SvarSlett
  5. Hvordan går det med mamma'n din, Wilma? Klarer ho fortsatt å gå tur med deg?
    Nuss fra Nalle ;o)

    SvarSlett
  6. Hei på deg Wilma....Jeg heter Mira og jeg tror jammen med vi er søskenbarn, eller ihvertfall nesten..samme bestefar...kjekt å finne bloggen din, håper du skriver noe mer snart!
    Klem fra Mira..fairdogs Dixie.. ...

    SvarSlett