tirsdag 21. juni 2011

Jippi!!! Ferdig med EKSAMEN! :)

Bare en snartur innom for å feire at endelig er eksamen ferdig! (instruktørkurset til Din Beste Venn, for de uinnvidde :))


Lørdag var det 6-timers skriftlig eksamen, med MASSE spørsmål....alle satt hele tiden ut, inkludert meg, og enda rakk jeg ikke alle spørsmålene. Var helt utslitt, både psykisk og fysisk; det er nemlig veeeldig lenge siden jeg har sittet og niskrivi FOR HÅND i 6 timer. Både arm og nakke ble rimelig stive ja.....


Og svaret på den eksamen får jeg ikke før i juli/august...... Må bestå med minst 75 % riktige svar i 6 forskjellige kategorier som var: "litt av hvert" (inkludert her var bl.a. læringsteori), helse, ernæring, tannhelse, etologi og genetikk.

Hvis jeg skulle ha strøket på en eller to deler, kan de tas opp muntlig til høsten.


Søndag var det praktisk eksamen, og de hadde trommet sammen en stoooor gjeng som hadde ofra søndagen for å komme å være prøvekaniner for oss. Det var mer nervøst enn jeg trodde det

skulle bli, men det gikk OK. Og jeg BESTOD!!!! :)

JIPPI!









4 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!
    Vi trommer isammen en lappe-gjeng, og leier deg som instruktør i løpet av året :)))

    SvarSlett
  2. Tusen takk :)
    Nøve: hehe... vi får nå se om jeg har fiksa teorien først... :)
    Men håper ihvertfall å treffe noen på Biri til høsten, for dit SKAL vi!

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Godt jobba! Nå blir du vel å se som instruktør på Lørenskog, da kanskje?

    SvarSlett