mandag 8. november 2010

Her er vi igjen :)

Hei alle sammen,

nå er det jammen lenge siden sist vi var her på bloggen.......

Men vi har prøvd å følge med litt her inne selv om vi ikke har hatt tid (og overskudd....) til å skrive innlegg selv på en stund.

Når sommeren (med permisjon og så ferie...:) var over slo hverdagen litt "sjokkartet" ned med to små barnehage-jenter og en litt større jente som skulle ha turene sine :) Tiden ble liksom plutselig brukt opp veeeeldig fort!

Men det har vært en fin høst, med mange fine turer og "innkjøring" i nytt hus :)

Her sitter jeg på den nye trappa mi, og passer på!














Vi har også vært på hytta en tur tidlig i oktober og da kom det til min stooore glede SNØ! Jeg og mamma tok en liten tur opp på "tårnet" på Bjønnåstoppen. Nydelig vær, men det hadde ikke gått uten "Muckbootsene" sa mamma....:) Stien var blitt til en sildrende bekk....

Jeg koste meg med snøen....... :) (og mamma fikk dugg på linsa.... :)

















Fint ikke sant? :)












Ellers venter vi på løpetiden til "Lova" som forhåpentligvis blir mammaen til den nye "lillesøsteren" min.

Noen av dere lurte på hvem pappaen skulle bli og det blir hvis alt går som det skal: Daarma (Tiilitehtaan Daarma, en brun godbamse :) Er han ikke fin?
















Ellers har mamma også begynt på hundeinstruktørkurs hos "Din beste venn" hundeskole! Hun sier det er kjempegøy, og lærerikt, og hvis hun er flink kan hun kanskje bli hundeinstruktør til sommeren..... Men det er et veldig bredt pensum og mange stryker på eksamen sier hun.....

Akkurat som om hun ikke hadde nok å gjøre fra før.....:), men da kan hun jo øve på meg da så blir jeg sikkert kjempeflink :) og kanskje hun lærer litt også hihi :)


Det var alt for denne gang, og så blir det ikke like lenge til neste innlegg, det lover vi!

hei så lenge!

Wilma

3 kommentarer:

  1. Så gøy med snø Wilma. Det har vi fått her i natt også, og jeg er henrykt!!!

    Så spennende at du skal bli storesøster!! Han pappa'n til søsteren din så skikkelig fin ut:o)

    Hils mamma'n din å si lykke, lykke til med instruktørkurset:o)

    Hilsen Milli

    SvarSlett
  2. Hei Milli!

    Ja, snø er morro!!!!
    Og ja jeg håper det blir en lillesøster på meg som jeg kan lære alle mine trollete triks hehe :)

    Mamma sier takk takk :)

    Hils så masse til mamma'n din også og si GOD BEDRING og håper at bena hennes blir bedre!

    Wilma

    SvarSlett
  3. Ja der var dere igjen :o) Jeg har vært innom og lest innlegget ditt, men iblant har man bare ikke overskudd til å sitte og kommentere, og pluselig har det blitt så mange blogginnlegg - at man vet ikke hvor man skal begynne! Vi kjenner oss nok alle igjen.
    Så hektiske dager dere har, flott at du likevel har overskudd til å sette igang med ett instruktør-kurs! Men du kan jo ende opp med en drømmejobb som lar seg kombinere med tvillingjentene og hunder ;o)

    Til Wilma; lykke til med en lillesøster. Ho blir helt sikkert fin, men ikke så wonderful som deg ;o)

    SvarSlett