søndag 6. juni 2010

Bursdagsjenta vår - 3 år! :)

Hei alle sammen! :)

Idag har jeg blitt 3 år!

(Bilde fra tur til Lilloseter forrige søndag)

















Blitt stor jente, sier mamma. Selv om jeg nok fremdeles er ganske "valpete" :) Mer leken enn mange yngre hunder vi møter.....mange av dem er så treeeeege altså! :)








Verdens vakreste er jeg også visstnok! -sier mamma........:)








Idag har vi vært ute i det nye huset vårt, jeg fikk ny ball og masse godis! Det liker jeg! (litt for godt iflg mamma:).







Her er et bilde av meg i den nye hagen min! Foreløpig i løpeline, men snart skal mamma og pappa bygge gjerde til meg!

Ellers skjer det mye her hjemme om dagen. Mye som skal pakkes ned for nå har flyttingen begynt! Og helt ferdigflyttet er vi visst om ca 2-3 uker. Det gleder jeg meg til! Å ligge ute hele dagen og ha oversikt over alt som skjer...... det liker jeg!





Men det blir nok veldig trist å flytte fra bestevennene mine: Ebita og Mille....... Men mamma sier at de kan komme ofte på besøk til oss og løpe rundt i hagen min!
Her er Ebita og jeg på hytta!






Og her er Mille:















Men det mest spennende av alt er: vi har begynt å titte etter en valp!!! Mamma har tenkt og tenkt og tenkt og funnet ut at det er best å vente med at jeg skal få valper.

Kanskje litt overambisiøst å planlegge et helt valpekull, med nytt hus (og litt oppussing), tvillingjenter på ca 1 år.....OG MEG!

Da er det lettere med én ny valp, nå som både mamma og pappa er hjemme i permisjon (og ferie).
Vi får se hva som skjer....:) spennende er det! Vi skal holde dere oppdatert!
Voff fra Wilma

4 kommentarer:

  1. Gratulere såååå mye med dagen din Wilma!! Å så skal du bli storesøster til enda en fribeint!! Det blir jo kjempe spennende!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått, du Wonderful Wilma :o)
    Ja her blir det spennende å følge med. Fine venner Wilma har!
    Håper forresten at dere skriver litt mer om Rally'n også!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen, Wilma! :))))

    Her venter jeg spent på nyheter om en søster eller bror. Det tror jeg du synes blir gøy. Og nå begynner vel snart tvillingene å gå og springe sammen med deg. Det kan bli gøy, det også.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen på etterskudd herfra Wilma, og vet du hva? Mamma'n din har helt rett; du er kjempevakker!!!

    Så fine venninner du har, nå som du får en bror eller søster, så kanskje du ikke savner dem så innmari? (Det blir sikkert nok fart i den nye valpen:o).

    SvarSlett