søndag 4. april 2010

Ettermiddagstur påskeaften og hele familien på trilletur 1.påskedag

Påskeaften

Igår ettermiddag gikk vi tur opp til Vesletjern i ettermiddagsola, og mamma tok bilde av meg i solnedgangen.

Er jeg ikke pen kanskje? :)



























1.påskedag

Idag har hele familien vært på trilletur sammen med Martha, Sturla, Hedvig og Margrethe. Hedvig og Margrethe er et annet tvillingpar som er nesten akkurat like gamle som Sofia og Emilie. Martha er mamman deres og Sturla er storebror. Sturla liker meg veldig godt, og det er gjensidig :)

Her sitter vi på trappa på det ene stabburet på Nordtvedt gård:
















Og her leker vi i snøen:


















Det var en veldig koselig tur i påskesol. Vi stoppet opp og spiste pølser også, som Martha hadde tatt med på termos. Det var jeg veldig glad for, for Sturla delte villig vekk av pølsene sine :)


Sofia og Emilie hadde tatt på seg solbriller for påskesola, er de ikke fine? :)















Nå er det bare én dag igjen av påsken. Imorgen skal vi på tur med Ebita og Mille, det gleder jeg meg til!


Voff fra Wilma :)

4 kommentarer:

  1. Så flott tur dere gikk i dag. Det ser og høres ut som du hadde en virkelig flott tur med alle de tobente.
    Emilie og Sofia var så fine med sine flotte solbriller.
    Vi gleder oss til å gå tur sammen i morgen.
    Voff fra Ebita og Mille.

    SvarSlett
  2. Ja, Wilma - du er så pen! Du ser på en måte litt sørgmodig ut - mystisk,liksom ;o)
    Nydelige småsøstre har du også. Jammen godt de sitter i vogna si, ellers hadde det ikke blitt mye påskeferie på deg. Du får nok en travel sommer, med å passe på kravlende småjenter. Men det er jo koselig å komme seg ut på tur,da :o))

    SvarSlett
  3. Så snill du er meed alle disse små Wilma..jammen godt du er tolmodig for du har travle tider i vente..Men ingenting er vel bedre en å bli elsket av små barnehjerter!!

    SvarSlett
  4. Jeg er veldig glad i alle barn, det har jeg vært siden jeg var liten. Men så kommer jeg jo fra Fairdogs kennel, og der har de 10 barn! Så jeg ble tidlig vant til barn i alle aldre :)

    SvarSlett