søndag 10. mai 2009

Søndag 10.mai 2009


Vi har blitt bloggere! :)
Vi prøver oss herved vi også. Skal prøve å skrive en form for dagbok her på bloggen.
Dagen idag startet ikke bra. Den var veldig VÅT! Og det haglet til og med! Huff og huff.... Jeg er ikke så veldig glad i å bli våt, og jeg hater lyn og torden! Gudskjelov ble det ikke torden... Puh.
Mamma og jeg skulle ut på morgenturen og mamma trodde det ville gå greit å ta seg på regnjakke. Det holdt IKKE! Vi var som to drukna katter(!) når vi kom inn igjen.
Det måtte masse tørking, litt søvn og et varmt rundstykke med leverpostei til for at jeg skulle kvikne til igjen :)
Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en tur med pappa, og den var mye bedre. Det var tørt!
Hei så lenge!
Voff fra Wilma


5 kommentarer:

  1. Hei!!!
    Endelig og gratulerer :o) Håper du blir flink til å skrive OFTE nå! Jeg har jo sagt det før, du er så god til å fortelle.
    Vi vil veldig gjerne at dere kommer hit på treffet, det er fredag 3.-5.juli. Det kan hende jeg må leie flere hytter, så si ifra om det passer den helga eller ei ;o)

    SvarSlett
  2. Ja, nå skal vi prøve å skrive litt oftere! :)
    Jeg mener at det passer fint for oss den helgen. Må bare høre med mannen først, for å være helt sikker!
    Kommer tilbake snart med sikker påmelding! :)

    SvarSlett
  3. Hadde vært veldig moro om dere kunne komme! Det kommer en annen mann, kan bli kjekt for ham med litt "herre-selskap" vil jeg tro ;o)

    Vi har bestilt oss hytter på Biri til utstillinga i august. Skal dere dit?

    Ett tips; forandre på den identites-greia..slik at alle kan kommentere. Nå må man være pålogga ;o)

    SvarSlett
  4. Hei-hei,
    Ja, det hadde sikkert vært greit med flere haner i hønseflokken :). Men etter litt frem og tilbake, så har jeg fått hjelp til å innse min begrensing på den tida....
    Vi har nemlig en liten familie-forøkelse på gang ;) og de (det er til og med tvillinger!)skal melde sin ankomst i overgangen juli/august.

    Jeg tror ikke jeg er så "mobil" i begynnelsen av juli heller, så vi må utsette lapphundtreffet. Men jeg har veeeeldig lyst, så jeg håper vi får vært med en annen gang. Det går vel an å ta med "småttinger" på sånne treff også?

    Dermed blir det heller ikke noe Biri på oss, da det er midt i "kalvinga! :)

    Identitetsgreia er forandret! :)

    SvarSlett
  5. Å gratulerer så mye!!! Det blir jo litt av en forandring :o))) At du i det hele tatt kunne tenke deg å komme til Bergheim, var ett sunnhetstegn :o) i din tilstand,da gitt :o)

    Nå må jeg dra og hente "skolejenta mi". Blir litt kjøing att og fram disse dagene. Fordeler og ulemper ved å bo litt avsides.

    SvarSlett